Fredagsfavoritter

Den siste uken har jeg surfet myyye rundt på Epla! Kan jo ikke bare sitte med nesen inne i sine egne butikker, når det er så mye annet flott å finne hos massevis av eplakollegaer.

Presenterer et lite utvalg av mine fredagsfavoritter her, kanskje noen av dem blir dine favoritter også?

Først ut er «Believe», reprint av collage fra Åshild Halvorsen med butikken Kreativt Uttrykk – Små gleder. Elsker fargene, teksten og hele uttrykket!

e7e9078d-d921-46dc-b938-9e803128cafb_org_medium

Neste på fredagens liste er Liv-Helén Teigen med butikken Liv-Heléns Keramikksmykker. Denne ringen…*sukk*…så pen, og perfekt i fargen!

b7ecda5a-6da3-4319-9c93-7c8fd5f90772_org_medium

Dette bokmerket fant jeg i Silje Rykkens butikk Vinterdrakt – teksten treffer midt i blinken!

0dc17663-e0b4-4179-9089-7c7718b6e1c7_org_medium-2

Over til Marianne Moe, råtass med heklekrok og garn! I butikken hennes Molly Maple avd myk ligger dette sjalet og frister… Det er ett eller annet med den kontrastfargede kanten som virkelig appelerer til meg. Det er liksom så…fiiint!

d043c798-0fae-4afe-a5df-f017eee00856_org_medium

Nina Nilsen, November Design er synonymt med fristelser i kø. Lang kø! I dag tar jeg med dette bildet, «My cat and me».

c2804596-e6e0-4888-a798-1ad821aaa7d3_org_medium

Fra Anette B. Adreassen med butikken bareAnette tar jeg med noe til dere som hekler selv, PDFmønster til den dønn sjarmerende miniraffen! Awww…!

e3e25032-49b3-4170-af82-52c37fef5eb2_org_medium

Oli Divisova, Oli’s Skatoll. Disse koppene skulle jeg gjerne ha eid! Form, farge, størrelse, alt stemmer, liksom!

816922c6-84f3-4ec4-927a-8b71eac757ae_org_medium

Og med denne lille listen vil jeg ønske dere alle en riktig god helg! :)

Om hyperkreativen

Strikke, hekle, sy, tegne, male, quilte, snekre, bake, koke, skape! Hele døgnet!
Dette innlegget ble publisert i Fredagsfavoritter på epla og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Fredagsfavoritter

  1. Silje sier:

    Herlige favoritter! Oppdaget noe jeg aldri har sett før, takk <3 Rett og slett lekkert :) Superfin helg til fine du *tuddilu*

  2. Åshild sier:

    Åh, så utrolig hyggelig, Laila! You made my day <3 Tusen takk – og gooooo' fredda!

  3. Her var det mye fint ja! :D

  4. Anna GL sier:

    God helg!
    PS Bra du holder koken inne på Epla! :)

  5. Pringeling sier:

    Så hærlig med fredagsfavoritter! Jeg digger den rosa giraffen!
    Min absolutte fredagsfavoritt er dukkevuggen din. Tror det er det produktetet jeg er oftest innom på epla og bare beundrer. Nå leker ikke jeg med dukker og barn er laaangt inn i fremtiden, så jeg har aldri vurdert å kjøpe den, men alikevel…. Den er bare så… lekker! Det er nesten så jeg håper du ikke får solgt den de neste 10 årene slik at jeg kan kjøpe den til mine barn :P

  6. Anette Andreassen sier:

    Tusen takk for fine ord, snille du :) Stas å bli tatt frem i så fint selskap! //Anette

Legg igjen en kommentar